0 Replies Latest reply on Jan 11, 2018 3:12 AM by Alessandro Halén

Hej, jag vill presentera mig.

Alessandro Halén

Hej alla,

Och god fortsättning.

Jag har precis joinat denna grupp och vill säga hej och samtidigt stämma av nivån på aktivitet och vilka medlemmarna är.

Alessandro  Halén heter jag https://www.linkedin.com/in/alessandro-halén-9165095.

Sedan 2015 har jag jobbat som extern VD på DataPartner i Helsingborg AB, en ledande leverantör av Visma ekonomisystem och tillhörande tjänster. 

Under denna period väcktes mitt intresse (och fullständiga kärlek) för BI och efter en tids utvärdering av olika BI-plattformar blev jag hänförd av möjligheterna och enkelheten med Tableau. 

Nu har jag lämnat min tjänst och ämnar under våren bilda ett nytt bolag med BI-inriktining gentemot den svenska marknaden. I nuläget är jag av förklarliga skäl begränsad med min information.

Dock så söker jag efter fristående Tableau-konsulter som är intresserade av utöka sina intäkter. Han/hon ska vara bevandrad i Tableau och/eller databas-erfarenhet. 

Jag bygger f.n. ett spännande nätverk och ser inga begränsningar på möjligheterna. Men ett steg i taget.  Är du öppen för en dialog så är du mycket gärna välkommen att kontakta mig.

alessandro.halen@telia.com Hör av dig så pratar vi mer.

Med vänlig hälsning

/Alessandro Halén